5 maj 2012

What a beautiful day

Oij sån dag hörni! Min dag började med att jag steg upp 10 och börja se på jersey shore. Klockan två orka ja int mera si, så ja satt vår ena hund fast i kopple o börja gå mot stan (13km) klockan 5 va ja framme i stan.. Jag hängde utanför smarket en stund me alla möjliga t.ex. Ronja, heidi,jenna, sandra, Ida etc. Sen där halv 6 tiden for jag o heidi o träffa kim o Ida för att kim sku köpa " hemliga" saker ti oss :D sen efter de att vi had sutti en stund mitt på "gågatan" så for vi till annas pappa o grilla :-) där va jag,annika,heidi,ida,jenna,anna och ronja! Och såklart "min" kära hund <3 vi grilla nu lite korv, o någo underliga broiler wings o Ida grilla en BANAN 8-) de va en riktit kiva kväll. Ha vari i Hangö så ofta o vari me joni så ja nästan ha glömt bort hu rolit de e att va me andra vänner :-) men tack för kvällen i alla fall hörni flickor! Nu ska ja se på jersey shore sen o tutta, gonatt o puss hej

Inga kommentarer: