8 januari 2012

Heeej :-) ny blogg!

tjenis penis. Alltså ja ha nu byti blogg eller byti lixom blogg sida för de va så jobbit att blogga på blogg.se för man kunde int fixa sin design så bra för man kunde bara använda koder o plaaplaaplaa nå sånt skit o ja fatta int de.. XD


Jep men nu ska ja då börja blogga här på blogger, den verkkar nog helt okej hittils denhä sidan, de va lätt att designa sina saker o allt e SÅÅÅ mycket lättare !! 


Kom just , eller ja typ 2 timmar sen hem, guuud va skönt att få vara här igen o int ute på dendä ön, fast helt roligt hade ja ju nog där, men men nu väntar ja bara på att två veckor ska gå snabbt så att ja får fara till Hangö igen , hihi <3 under domhä två veckorna ska ja hinna göra mycket rolit ! :-)



  • Måste färga mitt hår !
  • Vara med Mirjam 
  • Vara med Mirjam
  • Vara med Mirjam 
  • Fara till Åbo ( hälsa på min kusin o se på hans nya lägenhet)
  • Göra en lista om vad jag vill hinna göra 2012 och förverkliga den
  • Vara med Benjamin
  • Och så skulle jag borda fara till Nagu och träffa Vilhelm.. Eller han ville ha dit mej och se på film med honom, och så skulle han lära mej flyga :-)
  • köpa nya kläder (har int pengar men men..)
  • Spara pengar !
  • städa mitt rum ( just nu e de städat men det hinner bli råddit)
  • Vara social med denhä familjen
  • Kaanske vara nån kväll ute med Benjamin/Mirjam .. Nån annan?
  • hmm sen vet ja int så mycke mera, eller Joo förresten ja glömde de viktigaste..
  • SOOOVA !!! 

Men nuu kära vänner skall jag och sova, har såna j**la sömnskulder :/ 
hmm, men hoppas ja hinner i tid till skolan imoron i varje fall, e int alls excited för ja har hankka (handarbete) på moron o de e int alls bra för läraren e sur på mej tror ja .. fuck..