12 januari 2012


Jeejee, har totalt slöat idag. huoh nu o sooova! Imorgon skola , sen o bowla senare me min faster o mina två kusiiiner (kanske 3) :-) 
Ha int gjort så mycke denhä veckan :
  • Måndag: va med Bene
  • Tisdag: Va till åbo o träffa min kusin
  • Onsdag:va till åbo, sku träffa min syrra men hon va sen så va me Markus, Aapo, Lauri och Liza istället 
  • Torsdag: luggi hemma o sitt på csi, och hört på musik, chilla, sovi etc.
  • Fredag(imoron): Booowla ! 
p.s de är bara typ en månad kvar tills vi ska söka in i skolor. shit alltså tiden går snabbt!! Skall då alltså söka in till PSG ( pargas svenska gymnasium), hoppas att jag slipper in , man behöv ett medeltal på 7,0 och mitt medeltal e typ 7,1 ( om int de ha höjt) men de kan hända att dom höjer lite på medeltale eftersom de e många från åbo som även söker dit och då måst dom ha lite högre rankning eftersom det är fler människor, och bättre medeltal. Men men vi får hoppas bara på det bästa, den 14.6 får man veta om man sluppit in, och om ja nu då slipper in så e de bara att börja söka efter en lägenhet att hyra , om ja int slipper måst ja väll ta mitt andra val, int kan ja nu bara slöa ett år socialen sku int gå me på de. Men såhär ser min val-lista ti skolor hittils ut :
  • 1 - Pargas svenska gymnasium
  • 2 -Hangö gymnasium
  • 3 -Turism Axxell pargas
  • 4 -Merkonom ( lilla hanken åbo)
  • 5 -Kock Axxell pargas
Lite Adele här nu då före ja ska o krama dynan ( haha de kan hända att en viss person tror att det handlar om han, denhä låten och dedä krama dynan juttun, men nej de gör de int , denhä låten e bara allmänt bra och dedä krama dynan juttun låter bara jätte mysit)
GODNATT!

Inga kommentarer: