27 september 2012

Don't let little stupid things break your happiness

Moin! 
Ha laga en ny design, blev fed up på min förra :O hehe.
Imorgon är det fredag, och jag är ledig från skolan! Nice!
Ja va hos socialen idag.. o så va ja också hos fammo o faffa
med fia o äta äppelpaj o dricka saft! dom blev int så glada
när dom märkt min tatuering o min tungpiercing.. dom förstår
int riktigt dehä nutidens liv/ungdomar, dom e så gamla..
 men bäst e dom för de! <3  

Fick helt jätte plötsligt idag nu på kvällen att baka muffins, så
imoron heti då ja vaknar,har klockan o ringa 11, så ska 
ja stiga åpp o fa ti butiken o köpa allt som behövs å så
ska ja laga kladdkaka-muffins, hallonmuffins, o kanske någo
annat :) omnomnom.
Men nu är det dags för mej att fa på en tobak o sen ska 
ja försöka sova, tror jag. 

fridu~ 





Inga kommentarer: