4 september 2012

forever and always

tjenis. snart e de dags att fara o soova, känner mej nu int egentligen sådä himla trött, men man måst väl bara! o ingen skola har ja imoron heller, eftersom hehe ja ha lämna gymnasie.. ei jaksa v***u.... men ha sökt in ti karis kock o nu väntar ja bara på svar från dom :-) men sku nog säga att de e 99,9% chans att ja kommer in! 

Annors ha de nu int hänt sådä hemskt mycke, va ensam hemma förra veckan från onsdag- söndag morgon.. eller nojoo min syster va nu hemma men hon räknas int. pappa va på jobb o nancy va i sverige som barnvakt o hälsa på släktingar. Så joni sovd här typ hela veckan då med andra ord :-) mysigt värre! förra veckans tisdag va vi ti salo med sandra,jonas och joni. köpte två "varma" skjortor, ett par leggings, en kamera, underkläder, och två boxar "BECK" :):):) sen va ja på fredag igen med min syster ti salo och då köpte jag ett par farkkun, en skjorta, myyyckke underkläder, 3 filmer, en cd... o för den delen va ja nog också ti ekenäs på måndag, men då köpte jag bara en parfym och lösnaglar ( som jag av ti min syster).. 
De va nu typ allt vad jag har gjort förra veckan...  

Imorgon har jag och joni vari tisammans ett halvt år.. herregud så tiden går snabbt :) 
o vi e ännu lika kära, hihi puss <3 så vi tänkte "fira" vår halv årsdag med att fara 
och bowla med janne och nicole, å sen vet ja int va vi hittar på efter de.. hem o mysa kanske,
se på film? ut och gå, beror på vädret ? hmm.. men jag nöjer mej också bara med hans sällskap :)                (haha, konstigt att vi ha stått ut me varandra såhär länge :):):) )

Men nu skall jag fara ut på tobak, och sen å ---------> ZZZzZZzz...zZZzz ;)


PUSS OCH KRAM



             ~ FRIDU

Inga kommentarer: