31 oktober 2012

Happy birthday to me !

jeejee :) blev hela 17 år idag, wuhuu. Jämt klockan tolv kom pappa in ti mitt rum och gratta mej och gav 100 € fast han en timme före sa ti mej att han int tänker ge någo ti mej eftersom han köpt redan en data ti mej och ett 60 € sängöverkast, men ändå fick ja pengar :) love you <3

Tänkt nu int fira min födelsedag sådä hurja mycke, sparar de ti nästa år då ja fyller 18 ;)haha!
Had bara tänkt fara ut och äta med Joni, o så ska ja få hans presenter :):):) o sen på
lördag har jag kaffebjudning till den som vill komma, hehe. åtminstone min familj ( int sofia, hon jobbar :/) och sen fammo,faffa,Joni, och kanske mina gudföräldrar vet inte ? :O
men joo, alla får sen också gärna gratta mej idag, på facebook,telefonen, eller här kan ni ju också kommentera! :)


Fick också veta en kiva juttu igår(tisdag), min systers kompis skall börja studera i kimito brusaby, och hon har två kattor hemma som sku behöva skötas under veckorna när hon e i skolan, o tydligen tyckt hon att jag sku vara en bra & kiva skötare ti hennes kattor! Så nu ska ja ca 20 veckor framåt bo i hennes lägenhet under veckorna, från månda-torsdag, skall även sova där åtminstone 3 dagar i veckan, så kommer va jätte kul att se hu de e och bo ensam! + två kattor :D dehä e nu då int ännu riktigt säkert men ja hoppas hoppas hoppas vi gör såhär :) int får ja nån lön för de, eller hon sa att hon kan klippa min familj gratis ( hon e utbildad frissa ) när vi vill :D haha! men int har ja nu så stor skillna, de e nu kiva så att ja får lite tidsfördriv nu när ja ha hoppa av skolan o allt. hejhejhej nu visst ni de :DDD men skall börja nästa augusti i någondera turism i pargas eller merkonom i ekenäs, har int bestämt mej ennu.. 

Men nu måst ja nog fa under täcki o tutta så att ja orkar stiga upp sådä någolunda tidit o ha en kiiiiva födelsedag :)) Gonatt !<3


Inga kommentarer: