10 oktober 2012

moin


Gokväll! Har så j*vla tråkigt, Joni for just hem så har inte något speciellt att göra.. Så ja kom på en kul idé, de finns ju såna där "blogg-daglistor", men ja tänkt göra min egen lilla grej, hehe.. Istället för att laga en per dag, lagar ja mååååånga på en gång, och istället för att skriva så lagar jag bilder + lite text ;) så enjoy! 


En bild på mig + 4 fakta om mig.

                                                               1.Jag har tung-piercing.
                                                               2.Jag har en tatuering
                                                               3.Jag har bara en förälder
                                                               4.Jag har en pojkvän som e bäst :)

En person jag vill träffa just nu.

 

Min favorit årstid och varför.

För allt e så mysigt på sommaren, och alla under-
bara sommarkläder, simma, sola. ni fattar!

Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.



Typ av killar jag faller för.

Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.





Någonting jag oroar mig för



Mitt dröm-bröllop.






En bild på mig själv för över ett år sen.


En bild på mina/mitt syskon


Vad jag åt idag.



En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.


En låt som får mig att gråta.


Min favorithögtid  




Mina passioner 









DET VAR ALLT FÖR IDAG, HEJDÅ! :)

Inga kommentarer: