17 februari 2012

17 frågors utmaning !

Tänkte också testa på att ha en sånhä liten utmaning eftersom många andra också har ;-) Men istället för 10 dagars utmaning har jag 17 ! Vet int om jag kommer laga precis varje dag , får se hurdan tid jag har eftersom det blir ju sportlov nu, men ja ska försöka göra mitt bästa.



Dag 1 - 10 saker om mig som ni kanske inte visste
Dag 2 - 9 saker jag skulle vilja göra i mitt liv
Dag 3 - 8 saker jag är intresserad av
Dag 4 - 7 saker jag är rädd för
Dag 5 - 6 saker jag dag-drömmer om
Dag 6 - 5 saker jag gör varje dag
Dag 7 - 4 minnen jag aldrig kommer att glömma
Dag 8 - 3 saker jag stör mig på
Dag 9 - 2 saker jag önskar att jag kunde göra
Dag 10 - 1 person som betyder mycket för dig
Dag 11 - Meningen bakom mitt bloggnamn.
Dag 12 - Typ av killar jag faller för
Dag 13 - Bloggarna jag läser
Dag 14 - En person jag ser upp till
Dag 15 - Hur ser min framtid ut?
Dag 16 - Något jag vill ha just nu
Dag 17 - Hit vill jag åka innan jag dör

Inga kommentarer: