17 februari 2012

Dag 1 !

10 saker om mig som ni kanske inte visste 

  1. Alla hål/piercingar jag har på kroppen har jag lagat själv (även öronen)
  2. Jag stannade klass på åttan
  3. Jag har ingen mamma
  4. Jag bor inte hemma hos min egen familj
  5. Jag har jätte små fötter, och har tvillingtår på båda fötterna
  6. Jag älskar piercingar & tatueringar 
  7. Jag har haft över ungefär 50 pojkvänner, varav kanske en helt seriös! Men jag har pussats/hånglat med över 30 st i varje fall
  8. Har tagit min gamla bästis pojkvän två gånger ( olika pojkar då, FÖRLÅT )
  9. Jag är beroende av karkki , har ätit karkki precis VARENDA DAG nu i snart 2 månader
  10. Jag har spelat dragspel, men hade allt för paha scenskräck så ja våga aldrig fara på någo konserer så jag sluta eftersom dom , från min synvinkel, tyckt att jag var onödig.

Inga kommentarer: