2 februari 2012

no moro

ja lova ju att ja sku uppdatera idag ännu senare så ja måst ju väll då.. fast ja nog e helt fittit trött o bara vill fa o soova. meen de man lovar ska man hålla ! jebou de ha vari en ganska tråki dag men ja ser fram emot tills imorgon!! Har packat idag o tvättat kläder + städat lite i mitt rum för enligt mej själv så e de mycke trevligare att komma "hem" tillbaks till ett städit rum som doftar gott än ett skitit rum som luktar mögel o allt annat pyton som kan ha mögla under veckoslute.. men joo. Ha ja förresten berätta att jag o Mirjam ska ti eesti den 19.2? :-) jeee. eller de e ju int bara vi två då utan de e denhä familjen o sen mirjams lillsyrra o en annan mamma o hennes dotter o sen nån Anton som ja aldri ha sett? Men joo de ska bli kiva iallafall, vi va ju förra åre också men då va de nå cp människor me å de va int alls kiva för dom förstörd min o mirjams "mat-ro" och trodde annors bara att dom var så jävla tuffa o stora pojkar.. fast dom egentligen e ba små skitungar ännu, okej ska int sej så mycke själv men ja fyller endå 17 i höst och dom e vadå 13-14 så.. Men iallafall så ska vi åka ti eesti me den båten som min pappa jobbar på (m/s Nordlandia , Eckerö Line) o så blir vi i eesti övernatt på ett spa-hotell.. medans alla andra små ungar/barn ligger o plaskar i poolen i dedä hotelle så e jag o mirjam i stan o shoppar o äter hesemat helt som förra åre. Men dehä åre ska vi , eller åtminstone jag , köpa lite extra gott från eestland, ni kan ju säkert gissa redan va de e. någo som e ohälsosamt men billit!  o sen far vi tibax på månda kväll eller jag blir på båten me pappa för ja ska ti hangö me han sen så. Men Nyyyh ska ja o soova, natinati :-)











TALLINNA 19-20.2 HERE WE COME !

Inga kommentarer: