24 april 2012

life looks better in spring

tjena! Ha int kunna blogga eftersom min data fick någo fel o godkänd int vår internetanslutning.. O sen låna ja mirjams gamla telefon eftersom de e en touch telefon o de e mycke bättre o lättare att va på nete me den, o sen försökt ja få denhä mobilbloggningen att fungera men efter en halv timmes försök att logga in på min email utan resultat så gav ja åpp! Men jaa sen idag så sku ja se om min data ville börja fungera igen så logga ja in i misstag på fel användare(min fosterpappas) o så fungera nete , men de fungera tydligen bara på hans användare så ja höll mej nu sen inloggad på hans så nu har ja en data igen, som fungerar! O ni kan väll gissa va ja gjord ti först när ja fick åpp google chrome? Börja se på JERSEY SHORE<3 haha. Men efter två avsnitt blev ja så uttråkad så ja for ut o gå, så ja e nu ut o gå o kommer snart ti en strand, tänkte sätta mej ner en stund och fundera på livet, kanske dra en tobak eller två.. Puss hei.

P.s ja blev skit rädd just då de mitt i allt kom nå jävla ljud o de lät helt som en björn.. Men haha, de va min mage :D
P.ss ja berätta ju ti er att Joni had en överraskning ti mej på fredag! O vet ni va? De va ett silver halsband me ett hjärtsmycke :) hihi, tack söta du<3
Men nu tänkt ja sett ner mej hit på stranden, o gud så vackert o skönt väder de e! :)man blir ju rikit glad

Inga kommentarer: