8 april 2012

lupaan etten mä suutele ku sun suuta

En fucking dag ännu kvar av dehä påsklove, ja tycker att de sku kunna ta slut nu redan !! Ha int gjort nästan någo alls dehä påsklove.. Hmm 



  • Torsdag:  For till Hangö, va me mommo en stund, sen va ja bara me Joni resten av kvällen
  • Fredag: Va till fammo och faffa och äta, sen va ja ut o kruusa en stund me min syrra, sen for jag till Joni, sen for jag,Joni,Nicole & Janne o bowla ( as usual)  så for jag o Joni tillbax ti hans sen for ja där 10 tiden me min syrra och äta Kebab :D
  • Lördag: Va till fammo, sen till mommo, och söka påskägg, omnomnom, o så träffa jag sara också.. sen så sket sej resten av dagen.. ork int ens skriva hit allt va som händ, men klockan 18.10 for jag med tåget tillbaka till Pargas. Sen när ja kom hit hem ti pargas så va ja ännu så jävla lessen så ja for ut o cykla med bara en t-skjorta så ja känner mej sådär härligt sjuk idag. 
  • IDAG: vakna ja klockan 11 och börja se på Jersey Shore season one, och sen där halv 6 tiden så had ja sett hela season ett färdit så då for ja ut i skogen och gå och tala me mirjam i telefon och med Liza o lyssna på muusik :-) Och nu ska ja börja se på season two Jersey Shore ! 


Vill bara att dehä påsklove ska ta slut, så att ja slipper ligga här hemma , vill till skolan NUU! så att tiden ska gå snabbare! Räkna också ut idag att ja bara e 4 veckoslut till i Hangö före ja flyttar TILLBAKA HEM! de e ganska lite de hörni, tiden går snabbt! allt som allt e de ju nog 8 veckor kvar tills  skolan tar slut, men int e de heller så långt. De hinner hända mycke på den tiden ;) Skall t.ex. med mirjam och hennes mamma till Tallinn den 5.5, och sen kanske jag far ett veckoslut till Aspö, vem vet :P MEN NU MORJENS! 


~ voi gulle ändå om du sku vara här nu brevid mej så sku allt vara mycke lättare <3

Inga kommentarer: