3 april 2012

when I see you I can hardly breath

Diskuterar med min kära syster på facebook om du-vet-vem , ni kanske int vet men VOIVOI :-)

Ha int uppdatera på en tid nu igen ja vet förlåt!  Men de ha nu vari lite allt möjligt. Va ti Hangö på veckoslute , på lördag for jag och en annan till ett ställe , bort från Hangö, kan int säga vart eller med vem jag for eftersom jag int har en aning om vem som läser dethär! Men vi had trevligt i alla fall :-) Puss <3 sen ha ja nu int gjort  mycket, vari i skolan och jag tänkte faktiskt försova mej idag för första gången under hela pargas-tiden! ja ha försena mej en gång förut men de va int mitt fel, men idag tänkt jag göra det p.g.a. mej själv. Jag vakna klockan halv sju av att mitt telefonalarm ringd, nå sen låg ja nu bara o fundera på en viss typ , sen så ha ja tydligen somnat !?? o vaknade igen klockan 5 över 7 .. ja fick panik för min buss far 25 över 7 o de tar ändå typ  5 minuter att cykla diit. Nå ja hoppa upp ur sängen o stoppa på mej de första bästa kläderna ja såg, borsta håre snabbt o satt mascara på. O sen cykla ja så saatan ti bussen säkert 70 km/h XD fyfan man va slut sen .. tänkt somna i bussen/taxin :DD HUOHHUOH sån dag säger ja bara! men nu tänkt ja laga in några foton som jag tog idag här på kvällen när ja va ut o gå. o sen måst ja läsa lite på moddan eftersom vi har förhör imorgon, sen ner o äta o sen SOVA!  Natinati, sov gott allihopa, ha en trevlig kväll PUSS <3

Vår fina postlåda 

haha mina skor

En ring ( ej min)

något som e dyrt 

fiilis musik 

En gammal lada sku ja sej

ja tror dessa blommor heter tussilagon

Dikena ha börja fungera igen 

Min flickvän e söt

O hon e int heller riktit normal

<3

vår ena söta katt "mörkö" som ja plocka upp på vägen hem

Inga kommentarer: