5 mars 2012

Any fool can be a father, but it takes a real man to be a daddy

Dag 10 , en person som betyder mycket för mig !

Det finns ganska många som betyder mycket för 
mej, men det måst nog vara pappa denhär gången 
som får denna ära att vara viktigast för mej!Han
har alltid funnits där för mej, eller för det mesta 
iallafall, och jag skulle aldrig vilja byta ut honom mot
någon annan! Aldrig i hela mitt liv!! Vi har ju nog haft
våra strider och så men vem ha nu int stridit med sin
pappa nångång i livet? Men det skall man int tänka
på, det gör int iallafall jag. När jag tänker på min
pappa så tänker jag hur roligt vi har haft det tillsammans
när jag var liten, när vi alltid var ut o åka bil eller
cykla, o när vi va ti fammo eller o simma på sommaren
och åka pulka/skrinna på vintern! Och hur vi lekte
flygplan i soffan, och såg på pippi tillsammans eller
mumin :-) det är sånt som man inte får glömma,
dessa minnen skall man ha kvar förevigt, så att varje
gång man tänker på sin pappa så skall man 
tänka på alla bra minnen man har tillsammans, inte på
dom strider man har haft <3 Han har ju trots
allt för det mesta uppfostra mej och min syster
ensam, men han har gjort ett bra jobb i varje fall !

PUSS PÅ DIG PAPPA, OCH VI SES OM 2 VECKOR !
 ÄLSKAR DIG !






( alla bilder är tagna från we<3it )



Inga kommentarer: