10 mars 2012

talking with you on the phone makes me miss you even more

Ska snart ut på länk bara ja ha fått nerladdat alla låtar o fått dom insatta på min telefon :-) Så att man kan länka till ny musik, o int samma gamla vanliga!
Som sakt igår så va vi ju ti meriteijo, de va nog rikit kiva o springa dit i skogana o rasa etc. Sen var ja också o bowla igår me min faster o två av mina kusiner, riktit trevlit va de me, jag blev int sist i varje fall ;) Sen kom ja hem o så börja ja se på the voice of finland o ja blev helt fitti då Krista föll ut :-( Hon va jätte bra, men ja vet att hon kommer gå långt ännu, o så som monroe sa så har hon ju redan ett band o en karriär så , men hon e bäst för de <3 Sen tala ja också me min kära pojkvän i telefon först typ 15 min , men sen ringd han pånytt senare just när ja va påväg att sova, för att han sakna mej så mycke o så tala vi 45 min :-) puss


MEN NU SKA JA SNART FARA SÅ MORO !

Inga kommentarer: