18 mars 2012

hello i'm back

jooo hei :) ja ha int hunni skriva på veckoslute någo ha haft lite annat att göra! var som sakt i hangö hela veckoslute ( SUPERNICEÜBERBÄST VECKOSLUT) , på freda va ja nu lite på dålit humör så ja gjord int så mycke, va nu hos min kaveri o såå.. på fredag for ja ti Joni där typ 2 tiden o si på film, sen där 6 tiden for jag, Joni,Nicole & Janne o bowla :D haha de va rikit kiva, o ja blev int sist i alla fall !!! :) Sen for jag o Joni tibax ti hans o vi låg nu brevid varandra säkert typ i 2 timmar  o ja måst säga helt ärligt att ja e så j**la kär att ja bara går omkring och ler hela tiden, maria tror säkert att jag ha blivi sinnesjuk eller någo.. Men i alla fall jag hade ett jätte underbart veckoslut :) nästa veckoslut blir de Hangö igen  + denhär tisdagen skall jag också dit, så de betyder ingen skola, HAHA .. ska på sossumöte -.- men ja får väll se Joni hoppas jag, om int han e på jobb.. O SÅ FÅR JA SE MIN UNDERBARA OCH BÄSTA PAPPA <3



~ du vet int hur mycket du e saknad, satt och kollade igenom foto-album hos fammo idag.. och där låg jag nyfödd i din famn och du log.. det fanns också en bild från mitt dop, ditt och pappas bröllop, som vi firade på samma dag.. och det kändes hemskt att tänka på det att när detta foto togs hade du eller ingen av oss en aning om att du skulle dö snart och lämna oss.. Jag älskar och saknar dej så mycket att det gör ont av att bara höra ditt namn.. Du är saknad Mamma <3 

1 kommentar:

nigöööle sa...

stakin :/ <3