6 mars 2012

Dag 11 - Meningen bakom mitt bloggnamn

joo nå dedä , haha  :-D mitt bloggnamn har sin egen lilla historia bakom sej. Men ja börja ju först blogga på blogg.se & då hette min blogg lite annat än nu.. Men joo alltså min blogg adress heter ju sinivalas.blogspot.com för att mina kära vän Mirjam tyckte förra åre på jumppan att jag så ut som en strandad blåval , då jag låg helt död på en blå jumppa matta.. Och efter det har hon kallat mej blååvalen, så därför heter min blogg adress sinivalas ! ( nej jag tar int illa upp fast hon kallar mej blåval) O sen dedä freddy krueger så kommer egentligen också från Mirjam för hon kallar sej själv så och jag tyckte att det lät tufft , så nu har ja också blivi freddy krueger, men she is the real freddy krueger, och för er som int vet vem den riktiga riktiga riktiga freddy krueger e så tryck häär --> Freddy Krueger


p.s.. ja saknar dig jätte massor, önskar att dagarna sku gå snabbare <3 

Inga kommentarer: