7 mars 2012

Dag 12 - Typ av killar jag faller för

jaa hurdana killar faller jag för ;

  • dom måst ha bra humor, annors tråkar man ju ihjäl sej
  • helst ska dom vara lite äldre, HELST men dom måst int vara
  • dom ska också helst ha ungefär samma musiksmak som jag för typ beethoven & vikingarna passar int riktit bra ihop med skrillex & typ avenged sevenfold? 
  • dom måste se en aning bra ut också, lixom int behöv dom nu va så fixade men att int vill ja nu ha nån gubbe som går i duschen sådär en gång per månad etc. utseendet e int egentligen såå viktit, och jag bryr mej verkligen int om vikten
  • och ett sött leende måst dom ha :-)
  • sen måste han va snäll också ! :)
Det var typ det , ja e int egentligen så kräsen av mej, huvudsaken är att man har kul tillsammans <3
Så som jag och Joni, eller jag har ialf kul med han, de kan väll hända att han tycker att jag e lite jobbig men , haha tyvärr gulle du måst stå ut med mej :-) Puss
Och nu skall jag faktiskt också och soova så att jag orkar stiga upp 20 över 6 imoron ( börjar 8 )
så sovgott alla o gonatt !

Inga kommentarer: